SÅÅÅV SÅ GÖTT!


Nej nu ska jag fan ta och lägga mig i sängen, tvättstuga imorgon klockan 7.... not funny! :( Sofia drog precis hem och Jimmie sitter på toan och kör en numero dos, medan jag bloggar lite. HAr fan inget intressant och skriva. Hmm, har tänkt på en sak, ska man blogga mindre men skriva något kult, eller skriva typ ett sådant inlägg som jag gör just nu och bara ord bajsa men ofta liksom? Hmmm det här inlägget har ju typ ingen mening, förutom att jag tänkte önska er god natt och säga att jag och min man ska lägga oss i sängen och kolla på film!

Ps. Kom på en sak jag glömt säga till er idag, Sofia kom hit efter sitt jobb och vi drog upp till Tessan, tjejmidddag vart det förutom att jag och Sofia inte åt. Sedan fixade alla brudarna sig och jag och Fison vart sega. Hon drog hem som sagt och jag taggar inför tvättstuga imorgon.

Så, nu var jag klar. Så ännu en gång god natt!


Alice Mclain, observera, bilden med hängtuttarna! :D hahaha Jag vet att du läser detta!

/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback