Söndag


Hahaha rubriken på ett inlägg är nog min största problem, jag har alltid så himla tråkiga rubriker och idag ver det ännu svårare. Jag kom inte ihåg vad det var för dag, haha har typ redadn haft sommar lov i 2 veckor så jag har tappat uppfattningen om vilka dagar det är! :S Haha nej nu ska jag lägga mig på gräsmattan utanför mig med lite vindruvor, baguette och smör med havssalt i! Ååååh så gott. Sen ska jag även köra en fusk runda med brännan idag, det blir solarium senare idag och sedan ska jag använda min sista servett! :) NICE! ;D Ikväll blir det vin på ballen med min man och underbara Tess! :)

Här har ni en bild på min snygga granne! ;)


/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback