Sverige-Finland


Kommer jag få titta på Desperate idag?! Jag tror inte min man kommer vara så snäll och kommer låta mig kika på det när Sverige spelar match idag, men vi får se, han kanske kan offra en timme åt mitt favvo program! :)
Annars då, vi smällde i oss jätte god middag. Vart en var sin kyklingklubba med sallad,tomat och lök + hemma gjord currysås by Anjii! :) MUUUUMS! Lite kolhydrater= Bra middag! Imorgon kommer det vara en hetsig dag. Vi ska på frulle till mamma vid 10, sedan skall restaurangen förberedas imorgon också, dekoreras m.m. Jag vill även hinna med sola och fixa naglar och allt! Usch, mycket man har att göra innan studenten. Måste även springa iväg och kika på ett par skor på scorett och sedan ska jag till NK och kika på min student present från pappa. Antingen fick jag välja en klocka eller ett smycke! Har verkligen fasnat för ett smycke från Cartier.


/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback