Tisdag


Lång dag igår, vi började med ett gäng som solade i Smedis. Helt underbart, vattnet var fan ganska kallt men helt sjukt hur nice det var att svalka sig. Efter det, en snabbrusch till min mamma och fixa sig ltie snabbt, och så vart det utgång! Vi möttes upp ett gäng på 10 pers och drog till fridays, tråkiga som alla var(folk har jobb inte jag haha) rog folk hem, jag och Jimmie och Tessan drog vidare, vi träffade på CC och Månsan och drog till Vickan på gayparty! Älskar vara där på måndagar och Jimmie verkade trivas där igår också. Hahaha nej inte ska vi vara sådana men han fick sig ett par ragg. En sak var jävligt ful igår, det är ju alltid schlager där till typ 1 sedan börjar riktiga draget. Erik Saade var där igår och bara han går in så bli alla typ helt till sig och så började de sjunga popular! Hahaha lite fånigt. Aja min lilla syster som älskar Saade fick hans autograf lika så en granne på landet Sara :)
Allt om gårdagen. Idag, hmmm middag hos mamma planerad. Annars? Sola sola sola! :D




































/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback