Idag ska jag shoppa för fullt!


Igår var det en långkväll... Slutade på Rose efter massa tjafs och jag som var för full efter en tequila shot och 2 drinkar. njjja skulle inte tro det! hahah Alla sa ifs till mig att jag hade fett röda ögon och det hade jag, från mina fitt linser men imorgon hoppas jag mina nya kommer! :D Wiiiho! Nu ska jag in till stan och möta upp min låtsas mamma och kolla på en klänning till bröllopet i Polen i sommar. Ska be henne om skjuts sen mot bromma också behöver lämna av lite grejer hemma och även möta Fison! Dock är frågan om jag bör ligga i solen? Jag har blivit neger på bara en dag :S en röd neger! :D

här har ni bilder från igår!



















/Anja Dymkowska


Kommentarer
Karin

Vart kommer den lila tröjan ifrån? Skitsnygg!

2011-07-02 10:40:53

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback