Folk härmar Kissie för att få många läsare




HAHAHAHAH okey allt detta håller på att gå över styr, klickade in nyss på bloggen och läste lite kommentarer. Tjejen som ni har ovan på bilden har tagit bilden på mina raybans och lagt upp de i ett tidigare inlägg. Detta innebär att hon nu anklagar mig för att ha snott bilder. Men som ni alla vet är det bara att gå in i ett gammalt inlägg lägga till bilden och Voila så är det klart. Tjejen som heter Carolina på bilden ovan provocerar bara som många andra har gjort bara för att jag ska skriva och länka till deras blogg. Är jag dum och gör det?! NEJ! jag vet mycket väl att bilden är min punkt slut! lycka till med läsarna vilket fall som hellst Carro!


/Anja Dymkowska



Kommentarer
Jgd091217

hey pete, great website, thanks so much for all your hard work on building and maintaining the wimpole therapeutics site. also thank you for your contribution to the clinic s magazine. keep up the good work.

2011-06-07 18:21:19
URL: http://jgd091217.blog13.com

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback