Hals ont, feber, snuva och huvudvärk


Jag är sjuk igen, hur kul är det?! DET SUGER KUK!!! Ursäkta ordvalet men jag är så arg på mitt imunförsvar, jag hinner bli frisk i 2 dagar och sedan är jag sjuk igen, om inte kräksjuka är det feber, eller grovförkylning och om och om igen. Orkar ju verkligen inte. Nu ska jag ta mig en kopp te med honung knapra lite piller så får vi se hur jag kommer må till helgen. Jag måte må bra! Jag måste ju verkligen!!!!! Vi ska även fira lite vänner i helgen, hura fan ska de gå om jag mår så här. Åh....

/Anja Dymkowska



Kommentarer
Claudia

wow jag visste inte att det här med kissie hade blivit så stor grej, men lite kul ju.. du får massa besökare och hon får massa skit som hon förtjänar. :D go Anja! :D

2011-03-24 14:44:44
URL: http://claudiias.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback