Man kan inte blogga ifred...


Sen jag hamnade på gossip.posh24, spårar folk efter inlägg i min blogg som handlar på bråket, om kissie och massa sådant. Jag får ta och lära mig att jag bloggar inte längre för mig och 200 andra, var av 150 är säkert folk som känner mig utan nu ligger statistiken på ca 1500 de senaste dagarna. Igår var den strax under 2000 till och med. Jag får helt enkelt sluta kanske vara så öppen om saker och ting som jag varit när jag bråkat med killen, denna blogg har varit som min dagbok och just nu är det en källa för folk som vill skicka in saker till gossip. Jag är en allmän person nu, så jag säger till folk på en gång, min blogg kan förändras lite med tanke på att det är så pass många som läser den nu dock är jag samma person och jag är inte fake till skillnad mot vissa andra bloggare! :)

Nu har man hamnat på Posh24 igen...

http://gossips.posh24.se/2011/03/kissie-hotar-anja-med-en-kaftsmall/


/Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback