Och så har man hamnat i nyheter24 också





Gick precis in på min mail och kollade om jag fått lite mail från mina läsare, mitt bland alla mail hittade jag ett mail som jag fått från Nyheter24, stog något om att jag var med på deras hemsida fan vet jag och massa tjafs om cola burkar hit och dit!? Men va?! Jag har aldrig kastat en cola burk på Kissie och hon har inte gjort det på mig heller?! Vem hittar på rykten!?? hmmmm...

aja kika in på länken om ni vill :D
klicka även på bild spelet, usch vilken ful bild de valt på mig.. kult...

http://nyheter24.se/noje/kandisar/546342-bloggresumen-vecka-12

/Anja Dymkowska



Kommentarer
Anonym

fin blogg ^^)

2011-03-26 18:24:56
Elina

Har lagt upp 6 olika outfits, rösta gärna på vilken du gillar mest:)!

2011-03-26 19:36:02
URL: http://elinaryttbergs.devote.se
Anonym

Ful bild? De har ju lagt upp bilden du använder som header.

2011-03-27 16:11:12

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback