Skiva på måndag!


Hejsan mina kära läsare! Nu har jag en liten kluring till er. Vad tror ni att jag skall vara på min skiva. Har nämligen varit på stan idag och handlat för fullt. Ska strax sätta mig och klippa och sy lite i kläder som jag och Jimmie skall ha! :D Kommer bli awesome!
 Vi har temat jag kom direkt ifrån...

Jag kan ge er lite ledtrådar

1: Ben
2: Vilda
3: Smutsiga

Se detta som en liten tävlig, de som gissar rätt har en fördel att vinna en liten överraskning av mig. Jag lottar ut en person! :)

Annars mår jag ganska bra idag, kunde sova i natt i alla fall vilket känns extremt skönt! :)
Nä nu är det dags för pyssel.

Gissa på nu för fullt och lycka till.

/Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback