Svar på kommentar


Har fått ganska mycket förfrågningar vilka tabletter jag äter och så. Jag hade inte tänkt att avslöja detta så inte folk skall anklaga sedan mig "det funkade inte alls, bla bla bla. " på mig funkar det, jag har gått ner ca 3,2 kg på 15 dagar. Jag följer dieten som kommer med pillerna. Dessa piller är inte magiska på något sätt och de är helt naturliga gjorda på örter! De hjälper kroppen att förbränna fettet när du tränar och de gör så att de fett du får i dig inte fastnar på kroppen. Om ni fattar vad jag menar! Pillerna är ganska dyra dock inte på gymgrossisten de funkar perfekt!(dock måste du röra på dig)

Pillerna kommer från Olimp och heter Therm line S. Jag har även testat Therm Line 2. Dessa finns att köpa på gymgrossisten.

Klicka HÄR för att köpa de online.

För att läsa om Olimp och deras produkter klicka på denna mening.


/Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback