Aj Aj Aj


Har så fruktansvärt ont i halsen att jag inte ens kan svälja lite gröt. Gick inte få ner kyckligen eller broccolin, det var för varmt och gjorde för ont i halsen. Skall göra ett nytt försök med lite fisksoppa, om inte det går ska jag göra en jävligt äcklig men bra polsk kur för min hals. Varm mjölk med honung och vitlök. I know låter inte gott och det är det inte heller men det är ett jävla mirakel, dricker du 2-3 sådana koppar på en dag har du inte ont i halsen längre. Ska även koka upp lite vatten  i en kastrull, hälla i lite salt och ta några droppar "amol" vilket är en blanding av värmande och läkande örter. Ska blanda allt det och säta mig med en handuk över det och andas in lite ångor så mina luftvägar rensas!

Ååååh, aaaaaj! Tog precis en tugga polsk gurka, ah men grattis idiot Anja, du har ont i halsen och kan inte svälja. Känner mig så himla smart nu, hahaha. Sitter här och skriver om hur ont jag ar men ändå äter jag en stor bit polsk gurka! Idiot!



/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback