Bilder från igår


Vart inte så mycket update från mig igår, men vem fan orkar leverera 100% överallt hela tiden?   Inte jag i alla fall. Haha. Igår kväll åkte jag med Jimmie och Johanna till Kista på fest. Fy fan vad gammal jag kände mig. 1. När fan var jag senast på hemma fest? Kommer ej ihåg! 2. Jag fick ont i öronen av för hög musik och småbarn som skrek. 3. Jag var berädd att dra fram mitt legg innan vi skulle in, hahaha började fan as garva åt mig själv. Jo det är ju verkligen en vana att gå på krogen. 4. Jag var ju inte alls duktig på att gömma mina värde saker och så. Men av någon jävla anledning var det ju faktiskt kul, jävligt synd bara att festen dog så tidigt, annars BIG LIKE! Eller fan vi säger så här, den dog inte tidigt den hade inte ens kört igång, vi hade varit där i 1,5 h och efter de skulle vi på efterfest, vilket slutade med att vi äldre inte fick komma in för att vi inte bjöd killen på cigg. Vart lite sur på honom så jag pissade på hans port, då kom han med en såg och försökte hota oss. Hahaha lilla 94:a som fick utbrott att en äldre sa till honom. Tydligen var det inte alls kult där borta vilket jag har mycket glädje av, vissa ångrade att de itne följde med på efter fest hoss mig och Jimmie ist! Ha Ha! Några drog då vidare till oss, åt mat, Bella deckade i sängen medan hon och ja la oss och kollade på Parnormal activity 2, Jimmie satt och nördade sig vid datorn. Festen dog helt enekelt, men här ska ni få lite bilder som egentligen inte bör visas. (Alla tjejer tjatade på mig at bilderna på de ska upp på min blogg, får väl hålla de jag lovat! )

























/Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback