Blogg pause


Måste verkligen ta en pause från min blogg idag, jag har så extremt mycket i skolan just nu så jag hinner inte skriva något till er. Kanske något litet inlägg ikväll, men bara så ni vet så lever jag efter gårdagens utgång, dock är jag arg på bitter fittor som , nej hon ser inte bra ut, som klankar ner på mitt utseende. Hon är ful, inte för att jag har bra självförtroende, men herre gud, skulle inte må bra om jag såg ut som henne! Annars, är det prima mkt plugg bara, Amanda Bodis ska hämta mig med bilen sen så ska vi dra och träna i 1 h mitt i allt plugg, bra med en liten pause i pluggandet också!

Men vi hörs ikväll!




/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback