Frukost


En halv avokoado med salt och peppar, 2 grova mackor med ost salami och tomat. 1 stort glas citronvatten!

Ska strax in till stan, möta pappa för att ta ut mina glasögon, efter de hämta ut min iphone och posta ett paket, sen dra till stan för lite shopping, ska be pappa följa med mig. Och sedan sola. Blir inget gym och ingen utgång ikväll. Tyvärr, är sjukt ledsen över det men idag mår jag inte alls bra, och behöver få vara lite för mig själv, och pappa. Och som alla tjejer vet så tröstar shopping, min pappa har också lärt sig det. Efter dagen på stan ska jag hem och göra klart en vettenskaplig uppsats i svenska och även mitt projektarbete. Nej jag vet att de skulle vara inne för länge sedan men jag har bara inte hunnit...

/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback