Hard Rock Cafe


Hejsan mina kära läsare.
Åkte in idag vid lunch för att möta upp mamsen och käka brunch, vart en as god sådan på Hard Rock Cafe. Lillasyrrran var också med vilket vart lite mkt, jag som bakis och hon som alla andra ungar, vill leka och springa runt. Njaa det var inte direkt min grej när jag var bakis, men god mat var det. Lite för god känner jag. La en pizza efter den tyvärr. Men jag och Jimmie åt mumsig middag som han lagat ( det var på tiden ). Mannen min gjorde ungstektlax, med citron och örtphiladelphia på och en bädd av ruccola med citron peppar. Såååå gott! Vad har ni gjort idag då? Hur har ni firat mors dag med era mammor? :)







/Anja Dymkowska


Kommentarer
Fanny

Nej vilken söt lillasyster du har!

2011-06-01 20:07:37
URL: http://Fannsy.devote.se

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback