Lördag!


Tjena tjena! Morsning korsning. Måste säga att jag är jätte besviken på er mina läsare. Fick en kommentar " Lägg upp lite naken bilder vettja" Njjaaa, det ska jag nog inte göra faktiskt! Idiot som förväntar sig det. Ett tips för dig som skrev de, gå in på scandalbeauties och läs bloggarna där, då kan du få se lite nakna kroppar. Annars då, ska ta och göra lite varmchoklad och ta en ciggi på ballen. Idag är planen att gå ut med min kompis Amanda Björnhager men vi får se hur det blir, hon var ute och festa och om jag känner henne rätt kommer hon inte palla dra ut idag. Men men, de får vi se. Jobb blir det vid 8-9 tiden(ses på Lion?) men innan de grill med Jimmies föräldrar på BALLEN!
hahaha Tråkig humor man kan ha så där på morgonkvisten förmiddagen!

Aja korvar vi hörs sen!

/Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback