Om onsdagen


Hade en sjukt hetsig dag igår, var hos frissan och klippte mig och färgade hhela håret, på lördag ska jag lägga i slingor också. Sedan var det springa runt på stan, hann faktiskt med en fika innan frissan med Julle. Efter frissan var det en rush hem och tagga inför skiva. Var dock inte alls lyckat där må jag säga. Känner att det var bra att min klass hade skiva i börjar av mars istället för nu i maj. Alla är ju trötta på alla skivor och samma ställen. Men men, det bar sv sedan mot Collage, in i vippen och spåra. Sedan vart det för lugnt där med så jag och mannen min satte oss i en taxi hem.

FIKA





FÖRKRÖK OCH SKIVA















/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback