PLUGGGGGGGGGGGG


Sitter och tänker på hur mycket jag längtar tills studenten. Men va fan?? Vad fan ska jag göra sedan? Självklart ska jag jobba, resa runt som en galning och bosätta mig och min man i Thailand i 4 veckor i november! Annars, jo plugga upp vissa kurser, tex som matte C, har ej läst men känner att jag behöver göra det. Ah you got it. Efter det ska jag studera. Men fan vilken ångest man får. Aja just nu sitter jag och pluggar på allt möjligt, svenska, ekonomi, filosofi. Ah ta mig fan allt. Kika nedan så får ni se hur mitt schema ser ut just nu tills jag tagit studenten!



Och efter dessa datum har jag inte en ända uppgift i skolan men behöver ändå vara där till den 9!
Jag blir så arg!!!!!!

/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback