Rykten är alltid kul för folk som sprider dem.


Många har gått runt och snackat skit att jag och Alexandra är vänner igen, att jag ar försökt att smöra in mig så jag kan få tag på bantningspiller. Som jag tidigare skrivit på bloggen så vill jag köpa reductil och andra bantningspiller men ändå samtidigt träna och äta rätt. Men nej jag skulle aldrig sjunka så lågt att smöra in mig hos Kissie för att få kontakt till billiga banttningspiller! Btw, någon som vet vart man kan få tag på bra sådana?! Kommentera!



/Anja Dymkowska



Kommentarer
Anonym

Reductil är för överviktiga personer, ska skrivas ut av läkare just för att personer som du anja inte ska äta sånt strunt. Ökar rikserna för hjärtattack och stroke, ännu högre risk hos dem som inte ens är överviktiga (25-30kg/m2). Ät nyttigt, rör på dig och ät ngra ''lagliga'' piller istället. Ett tips: CLA eller ALA från gymgrossisten.



Skulle du mot förmodan köpa eller få tag på reductil, gå till en läkare och gör en undersökning på levervärden och blodtryck m.m. för att slippa oväntade resultat i framtiden.

2011-05-18 16:44:28
Anonym

Reductil är för överviktiga personer, ska skrivas ut av läkare just för att personer som du anja inte ska äta sånt strunt. Ökar rikserna för hjärtattack och stroke, ännu högre risk hos dem som inte ens är överviktiga (25-30kg/m2). Ät nyttigt, rör på dig och ät ngra ''lagliga'' piller istället. Ett tips: CLA eller ALA från gymgrossisten.



Skulle du mot förmodan köpa eller få tag på reductil, gå till en läkare och gör en undersökning på levervärden och blodtryck m.m. för att slippa oväntade resultat i framtiden.

2011-05-18 16:44:38

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback