Torsdag


Dagen innan party, dagen efter party. Igår var jag på jobbet och jag måste säga att det var ett jävla bra drag. Vi ska även börja med en ny sak, shottar i en liters kannor.  Återkommer om det mer sen. :) Men nice priser kommer det vara, som vanligt. Är så sjukt taggad på full moon partyt vi ska ha nu på lördag! Ah men fy fan avd kult det kommer vara! :D Nu sitter jag hemma med Sofia och chillar, sitter med pappiljotter i håret och försöker göra mig fin. Haha, good luck. Idag är det min ful dag. Ingen ska egentligen se mig. Ska dra iväg och ta mig en sol på solariet också idag, måste ju fan bygga på brännan lite. Annars då? Annars flyter det på, orkar inte skriva mer nu. Ni kanske märkt att jag inte bloggar så mkt men jag har bättre saker för mig faktiskt. Hehehe nu ska vi inte få upprörda läsare men jag njuter av livet och har inte tid att uppdatera så mkt. Igår var jag och min man på stan, shoppade lite och åt glass i reget... Usch. Bilder kommer senare!

PEACE!


/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback