Busy girl


Japp, that's me :) I am a busy girl. Har fan aldrig tid att blogga, jag som gillar min blogg så mycket. Det jag älskar mest är att gå tillbaka och kolla på bilder, läsa igenom mina gamla fjortis inlägg och kolla på många minnen, bra och dåliga men ändå är det minnen. Nu ligger jag nerbäddad i sängen brevid min andra halva efter ett segt och jobbigt arbetspass skulle nog behövt ta ledigt idag. Höll på att somna bakom dj båset när jag gjorde Reza sällskap där. Vart nog inte så mycket sällskapande från min sida. Haha. Var ju extremt sömnig. Men nu är det dags att sova, mina ögon är sjukt tunga och stängs igen hela tiden. God natt, till er som läser detta om kanske någon timme eller två och är på väg mot jobbet/ skolan, god morgon;)



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback