Död tjej Anji


Fy fan vad jag är trött, huvudet bultar och jag sitter just nu i en taxi på väg hem. Satt med mitt crew på Lion och chillade och innan det vart det middag med Sebbe på Itamae Sushi vid Odenplan, sedan kom Elias förbi med en vän också. Mysigt att hänga med pojkarna och käka middag och snacka. BIG LIKE! Nu ska jag hem och gosa med min man som också blivit sjuk, uppsi jag smittas visst. Skulle egentligen ut med Sebbe, Ann och några andra men jag bangade fick för ont i huvudet och vart för seg i kroppen, plus att hosta på krogen är väl inte så sexigt.

CIAO




/Anja Dymkowska


Kommentarer
Ann

Anonym kändis. Hahahaha skön du är!

2011-11-10 01:37:26
URL: http://www.lovewithann.com

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback