Gårdagens bravader



Gårdagens utgång började för min del på Lion, innan det var jag förbi mamma en snabbis som ligger hemma och är sjuk, köpte med mig te och lite vitaminer och åkte hem till henne en snabbis för att gosa. Iaf, efter det mötte jag upp Sebbe and the gang på Lion, snackade lite med Sulle och Dani och alla, det var kul och se de igen. Efter det drog jag och Sebbe iväg till Cafet där vi stötte på Sara och så kom även Jimmie dit efter jobbet, efter några öl, vatten för min del, så drog vi vidare till N-tourage. Där festade vi som fan allihoppa och hade sjukt kul. Alla från N-tourage gänget var ju en aning dragna så vi drog självklart vidare. Hamnade på nypan som stängde klockan 5, drog en skumpa, massa cider och öl, shots och drinkar. LIKE! Själv drack jag redbull. Haha men jag hade hur kul som helst, dansade så mycket så fötterna värkte. Men det är just då man känner att man haft en awesome utekväll. Man ska vara helt slut i kroppen och ha ont i fötterna! Jag och Emelie fick även ta en runda i polisbil runt stureplan och normalmstorg, Emelie hade blivit av med sin plånbok så vi letade efter gärningsmannen som snodde den. Aja nu ska jag inte babbla så mycket, här har ni bilder från igår! :)












































































Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback