God natt allesammans!


D har jag tagit en snabb dusch, tvättat av mig sminket, lagt lösögonfransarna i vatten och petat ut linserna. Dragit på mig en sovtröja och bäddat ner mig i sängen. Nice. Kvällen idag har varit som en berg och dalbana. Tyvärr slutade den inte på topp. Min underbaring har sagt upp sig på Entourage. Kul! Nu har 2 av mian närmaste vänner/kollegor slutat, Jessica och Sebbe. Men men, jag är glad för deras skull, båda två behövde detta, båda två behöver ta tag i sitt liv och sig själva, nej jag vet det kanske inte kommer från rätt käft, men nu var de två redo för det steget, jag kommer nog inse det också någon gång.

Aja, god natt på er så hörs vi imorgon!
/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback