Good night


Det bästa som finns är det där känslan när man går ut ur duschen, lukar sjukt gott, smörjer in sig med en godluktande kräm och bäddar sig ner med lite halvfuktigt hår i nya och fresha lakan. Gud så  underbart, det är exakt vad jag gör just nu. Ni kan lägga till en kopp te och min bok " men vi knullar ändå inte". Efter en lässtund har älskling lovat mig nackmassage innan vi lägger oss, imorgon väntar det en lång dag, massa fix trix hemma, hämta ut paket och grejer, måste även tjata lite på mamma och pappa att de ska föra över pengar till mig så jag kan betala mina räkningar, efer det ska jag möta upp Sebbe på Lion, han ska antagligen föra, jag ska bara hänga där med mina gamla och nya kollegor med en cola light i handen och sedan ska vi 2 vidare till Cafet en snabbis och heja på Dj Bragmore, efter Cafet blir det halloween fest på N-tourage. Om morgon dagen kommer bli som jag planerat kommer den bli awesome! Riktgit lyckad kväll. God natt på er!

image description
Haha så jävla snygga! <3 Denna människa har ett hjärta av guld, brudar, han är singel!
Haffa honom! ;)

/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback