Idag kom den sista droppen


Satt på perrongen i Odenplan och väntade på tunnelbanan hem. Satt där och pratade med Jimmie. Nej förlåt jag pratade inte, jag satt och grät. Grät som en liten bebis. Idag var det droppen, allt släppte. Är så himla trött på att alla ska motarbeta varandra, särskilt när det gäller Lion och N-tourage gänget. Varför kan inte alla bara vara ärliga. Sötta varandra och hjälpa varandra. Vara glada för varandras skull. Jag är så jävla trött på allt drama måste jag säga. Jag pallar inte, än så länge vet jag att jag bara har 2 personer jag kan lita på till hundra, mig själv och en till.


A true friend is someone who will support you even if it hurts their own interest they give without expecting anything in return.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback