INFORMATION


Bara så ni vet kommer min blogg vara ganska off idag då jag inte alls är på humör. Ska snart in mot stan och möta Sebbe för middag och bara prata. Både han och jag är på dåligt humör och är ledsna och besvikna på många och mycket så lika bra och ses och prata och stötta varandra. Båtturen igår var sjukt kul, mysigt att vara med sina vänner och massa nya människor och även bekanta. Sedan drog vi hela ligan till Entourage, oc där började kvällen skita sig, men det är väl sådant som händer right? Här har ni lie bilder från igår och förvänta er inte mycket bloggande idag, denna dag lägger jag all fokus på mig själv!















/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback