No matter where you stand in life, what you do or say. There will always be a hater somewhere.




Tänkte bara slänga iväg ett litet snabbt god natt inlägg, idag var kvällen hyfsat bra på N-tourage. Vi hade väldigt mycket att göra i svervisen så jag fick rycka in och hjälpa mina fina. Dock vart det för jobbigt för mig, jag har extrem bacillskräck, så efter varje runda jag tog med våra hinkar för att plocka folks glas och tömma askkopparna gick jag in i köket och tvätade händerna och tog handsprit. Haha, tillslut åkte handskar på. Tycker fan synd om brudarna och grabbarna som jobbar där varje kväll, damn det var sjukt stressigt. Samtidigt som man står där och plockar och ställer in i disken får man beställningar man ska bära ut och så. Men nu ska jag hoppa ner i sängen. Imorgon är det första advent då ska jag städa och pynta här hemma. MYS! :)

Btw, på tal om advent har en liten överraskning till er läsare. Varje dag kommer jag välja någon som kommenterat på min blogg och länka. Det kommer vara mina små advetluckspresenter till er. :) Så kommentera för fullt, desto fler kommentarer desto större chans att bli slumpad!

/Anja Dymkowska


Kommentarer
Bella

Tack så jätte mycket för hjälpen igår i servisen gumman, vi hade nästan gått under där ett tag om vi inte fått in dig !

Puss

2011-11-27 21:04:22
URL: http://bellaavictoria.myshowroom.se

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback