NYPREMIÄR PÅ THE CRIB| 25 NOVEMBER| DJ AMADEUS PILSETNEK




Kom och ta en drink med oss och träffa våra extremt duktiga bartenders, mingla runt bland alla härliga människor och ta dig tiden att släppa loss till vår grymma DJ och sug in den härliga atmosfären i vår exklusiva lokal.
På plats kommer ni ha mig Anja och Amanda, vår underbara fotograf Malin Lindgren och självklart vår grymt duktiga DJ Amadeus Pilsetnek, tillsammans kommer vi att se till att premiär kvällen blir en kväll du aldrig kommer att glömma.

Dock har jag en liten överraskning till mina gäster. Det är så att alla mina gäster som kommer till The Crib och förar får mer än gärna sedan åka med mig in mot nattklubb N-tourage och få fritt inträde där!
Klicka på bilden för att komma till eventet, attenda även det så ses vi på fredag!


Barens mest populära:
● Crib coke 4cl 76:- 6cl 99:-
● Cosmopolitan 4cl: 89:- 6cl 109:-
● Whiskey sour 4cl 89:- 6cl 109:-
● Appletini 4cl 76:- 6cl 99:-
● Mojitos 95:-
● Crib shot 75:-
● Hot shot 75:-
● Banana foam shot 75:-
● Norrlands Ljus 30:-
● Spendrups Export 38:-
● Heineken 46:-
● Jinx cider 30:-
● Briska päroncider 38:-
● Bacardi breezer 69:-
● Husets vita/röda vin 52:-
● Rosé 58:-

Alla priser hittar ni på vår hemsida: http://www.cribstockholm.se/Baren/

/Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback