Time to julpynta


Som jag lovade er igår ska jag lotta ut en blogg idag, dock kommer det bli efter jag kommit em från Cafet. Idag är det ju final i DJ challenge och självklart ska jag dit och supporta Reza som representerar oss på nattklubb N-tourage. Så nu är det bara att tagga till, ska fixa mig, föna håret och välja kläder, ni fattar. Ska även julpynta lite här hemma, a fram ljustakarna som ska stå i fönstret. Ta fram mina fina jul ljus och även stoppa in julstjänorna i krukor och så. Känns fan ganska sjukt att det är jul snar. I år är jag kvar i Sverige igen, ska vara lite hos mamma och sedan åker jag och min man till Jimmie. Jag har hittat på de bästa julklapparna någonsin. Tror att föräldrarna kommer känna sig extremt nöjda, nu är det bara barnen kvar. Men de blir ju helt till sig bara saken kommer från BR så det blir nog ine så svårt. Haha, nej nu ska jag fixa hemma. CIAO



/Anja Dymkowska


Kommentarer
Lina

(y)

2011-11-27 20:02:37
URL: http://bitchie.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback