True friends are like four-leaf-clovers, lucky to have, hard to find.


Sitter och klickar runt på lite hemsidor och letar efter nyårs klänningar. Ska nog åka iväg med mamma strax innan nyår och köpa hem lite saker från Polen. Ska nog shoppa hem halva River Island butiken, lika så Bershka och skor från Venezia. Vi får se, funderar på att klicka hem en långklänning, lila med strass och helt öppen rygg, den kommer släppas den 1 december, kostar den under tusenlappen köper jag den utan tveknan. I will rock that dress! Tänker inte visa er den ännu, tänker inte heller säga var den kommer ifrån, vill att den ska finnas kvar när jag ska klicka hem den! Har lite ångest, vad ska man hitta på på ny år? Nej jag tänker inte jobba! Och ännu ett nej, jag tänker inte gå ut på krogen på ny år! NO WAY! Aja skit i ny år, vill int ha ångest över det ännu. Morgondagens planer är att dra mig mot gymmet lite mer taggad än vad jag var idag, träna hårt och sola lite, sedan ska jag ha möte med min nya chef Hani. Efter det blir det bio mys med Ann och kanske Sebbe, vi får se om the-busy-guy kommer ha tid att umgås med oss.

Juste kom på att jag har en liten surprise att berätta, men det kanske vi tar imorgon. Men jag har i alla fall bokat läkartid nu. Väntar på ett svars mail och sedan ska jag på konsultation. Undra vad som kommer hända inom kort!

/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback