Vakna med the voice


Hejsan mannar. Ligger i sängen och kollar på vakna med the vocie. Det värsta är att jag försökt sova nu i 2,5 men min polski granne är lite efter, han kollar på porr med högtalarna på as högvolym och öppet fönster. Score! Man ligger liksom där och försöka sova så hör man 2 bruttor stöna as högt. Då vet man vad grannen gillar, lebbporr check! Aja hade tänkt åka in mot gymmet vid 11 tiden, ska löpa på löpbandet i 30 min som uppvärmning och köra ett rejält rump och magpass, och avsluta med cross och 20 minuter solning. Nu ska jag ligga och vila lite till. Ska passa på att ställa om dygnet nu när jag ändå varit vaken hela natten. Ska läggs mig idag runt 23.00 så får man hoppas att jag vaknar runt 8 och är pigg och glad:)

 



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback