Varför ljuga på sin blogg?


Alltså jag fattar inte grejen varför man ljuger på sin blogg om en så töntig sak till exempel var man vait med sin vän och ätit middag, vad man gjort på en dag och grejer. Jag har tänkt på det mycket att många måste nog lyxa till sin vardag väldigt mycket. Här har vi ett klat och tydligt exempel på något sådant. klickade in på en bruds blogg, nej jag nänner inga namn eller blogg adresser, och hon gör ju den störta failen någonsin och påstår ätit middag med sin vän Kelly på Vapiano. Okey, jag är besatt av vapiano ätter där extremt ofta och alla vet att deras bord har små lampor på sig, alla vet att de inte serverar ris där och alla vet hur vapiano tallrikar ser ut, plus att det står vapiano på de. Hur ser det ut på bilden? Inte som det gör på vapi i alla fall. Jag stör mig så mycket på sådana människor och sådant beteende, om du inte kan stå för hur ditt liv ser ut blogga inte öppet om det och lyxa till det, och lägg inte upp en bild på saker du shoppat en dag och samma bild igen kanske 2 månader efter. Tvekar på att du köpt likadan bh och trosor, samt blusar flera gånger om året. Samma brutta har använt sig av deta trick som av "middag på vapiano grejen". Aja här har ni lite bevis!




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback