3 oktober


Fy fan vad jag är arg. Skrev ett sjuuuuukt långt inlägg. Nej jag tänker fan inte skriva om! Nämnde i alla fall att Jimmie diskar och jag bör gå upp ur sängen och städa kläder men vi ska ha städdag imorgon. Onsdag shopping! Torsdag barnvakt! Nice utgifter på onsdag men så fyller jag på plånboken lite extra på torsdagen :) Nu måste jag verkligen upp och fixa mig, ska till banken sätta in pengar, sen fixa naglarna. Juste tänkte bara säga att från och med nu till och med 1 december är jag nykter, självklart kommer jag ta något glas champagne eller von om någon av mina vänner fyller år eller så. Men jag ska dricka i vääääligt måtliga mängder!

 



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback