Amanda och Anja på fyllan


Tjenixen läsare, jag har en liten fråga. Vad tycker ni om min och Amandas serie? (Jag vill ha mycket kommentarer!!!) Den är ju inte så serriös, jag hoppas ni fattar det men liksom lite rolig så där. Man säger ganska många roliga saker på fyllan, särskilt Amanda, jag blir bara jätte muppig men de ska ni också få se. Självklart skämmer vi ut oss lite genom att lägga upp sådana videosar men va fan, vi skrattar bara åt det och har dubbelt så kul helgen efter det liksom :) Nu måste jag gå hem ifrån för att hinna med bussen, ann inte käka något hemma så jag gjorde en macka med ost, kalkon och tomat, en ihopvikt lingongrova. See ya

/Anja Dymkowska


Kommentarer
mandy

haha jonas sa att han blev rädd för mej för att jag är så konstig på fyllan :(:( ska han säga liksom......

2011-10-25 12:33:36

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback