As hungrig brud


La mig precis framför TV:n med massa fakturor och papper jag måste gå igenom. Usch sådant hatar jag, tror jag har typ räkningar på ca 3000 kr, sen kommer jag även få en ny räkning från Nelly på måndag, har klickat hem en blus och ett linne... Kul. Fan min ekonomi suger. Jag landar ju på minus varje månad. Aja dags att jobba lite extra :) idag är det jobb, vilket innebär att jag ska ligga i som fan. Sen ska jag även jobba lördag och söndag sitter jag barnvakt. Toppen. På måndag blir det en vilodag och gym:) fan vad magen kurrar, vi har heeeeelt tomt i kylen. Det suger! Där av ska vi åka och storhandla imorgon :)



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback