Globaluppvärmning


God morgon på er. Känner att jag måste ta upp en sak ganska akut just nu. Alltså jag är lite rädd vad det gäller det här med globalauppvärmningen och så. Come on, sätter mig i fönstret för att ta mig en morgon cigg efter duschen och kollar på termometern, 15 grader Celcius( på pekar det då jag börjat få läsare från olika delar i Europa tex: Frankrike och England samt några få från USA) det är ju för Guds skull oktober. Det ska va typ 13 grader i solen! När jag föddes den 1 oktober 1992 låg det snö redan på marken, vintern var redan igång. Jag bli ju fan rädd, men sol och värme är nice så ska ju inte klaga. Blog you latero

 



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback