It's hard to determine whether you really have feelings for someone or you are just carried away by the good things they do.


Är hemma nu från min mys dag med Sofia. Underbart! Fina vänner man har. Tack Sofia att du finns, jag älskar dig! Vi har shoppat, skrattat, ätit på restaurang, haft matkoma, skrattat ännu mer, varit på bio, skrattat ännu mer och bara haft det super mys. Mer sådana dagar tack! ;D Köpte 2 as fina toppar och jeans på gina idag. Gillas! Lägger in bilder på dessa saker imorgon. Nu bär det av mot duschen sedan sängen för att filmmysa med min andra halva, min bästaste bästavän, min fästman, min Jimmie. :) God natt på er. (Kommer säkert nattblogga som vanligt)







Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback