Kanelbullensdag


Städningen gick hur bra som hellst, tvätten ska hämtas kl 17.00 och då kan jag och Jimmie pusta ut. Då det är så fint väder idag passade jag på att tvätta fönsterna också. Inte så kul men man blir ju glad i slut ändan när det är fint och fresht hemma. Idag är det kanelbullensdag och jag funderar på om jag ska ta mig en mysig bakstund med min man. Vad tycker ni? Eller ska jag vara tråkig och gå till Ica och köpa lite bullar och mjölk... Känner nog faksitkt mer för de andra alternativet. Egentligen har jag jag inte så stort sug för bullar, plus att Michelle skrev inte alls länghe sedan att hon är på väg till gymmet och vad gör jag då tar en PW till Ica för att ha bullar. Njaaa jag kan inte bestämma mig om jag verkligen vill ha bullar... Men det känns ju som ett måste när det är bullens dag idag.



/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback