Längtar


Kika på bilder på google från staden vi ska åka till i Vietnam. Först skulle vi ta flyg från Stockholm till Warszawa sedan vidare till Hanoi som är Vietnams huvudstad. Där skulle vi shoppa, shoppa och SHOPPA! Faaaan vad nice. Jimmie ska passa på att gå till tandläkare när vi är där, asiaterna är verkligen grymma inom sjukvård! Jag ska nog ändra ett och annat i fejjan, är sugen på att göra om nosen men vi får se. Efter det bär det av för sol bad och srandpromenader i staden Ho Chi Minh, dvs gamla Sajgon. Här ska ni få se lite bilder från Vietnam! :)
Det jag älskar med sådana resor till olika länder som inte har så värst mycket turister som tex Thailand är att man får uppleva deras kultur på ett annat sätt. Jag är en sådan person som anpassar mig väldigt mycket, går ex till olika food markets och käkar för 5 kr men får testa på deras sk. "delikatesser". Ibland vet man inte vad man får i grytan/soppan men det är väl lika bra det. Hanoi kommer bli awesome, food markets, moloseum och andra sevärdigeter och grymma gallerior att shoppa i plus silk road har de också. Ungefär som silkmarket i China. BÄSTA!

HANOI













Ho Chi Minh







Kommentarer
Claudia

förut att maten i Vietnam är sjuuukt god så gillade jag inte allt annat. skulle inte åka tillbaka, om man säger så. men smaken som baken och hoppas att du kommer va mer nöjd än vad jag var :)

2011-10-11 18:51:13
URL: http://claudiias.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback