Min kropp säger ifrån...


Känner att jag är helt slut i huvudet. Har även ont inne i öronen och det innebär att jag håller på att bli sjuk. Jag hoppas mina fina kläder kommer imorgon så jag kan ha min nya svarta kavaj på mig. Tänkte matcha det med ett par höga svarta jeans, en stram hästsvans och röda sammetsklackar. As snyggt. Självklart ska jag ha med mig ombytes skor då jag måste hjälpa till att servera mina gäster imorgon på jobbet, och det kan ju bli en aning vingligt i 13 cm stilettoes, på kullersten och massa drinkar på brickor. Gud så pinsamt det skulle vara och ramla. Skulle nog aldrig ta på mig klackar igen. Det jag egentligen tänkte blogga om var att jag är hemma nu efter ett avbrutet gympass då det vart ett akut besök på toaletten. Tror jag överansträngde min kropp. Har någon av er någon gång tränat så hårt så ni kräkts? Fan nu byter jag ju samtalsämne igen, aja jag har iaf tagit en dusch och ska bädda ner mig nu. Måste va piggis imorgon :)

 



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback