Taggad till hundra%!


Fy fan vad det kommer bli kul ikväll! Jag ska strax hoppa in i duschen och fixa mig, åka in till stan för att käka middag med Jimmie och Hampus. Mys, grabbarna kommer sedan rulla vidare till Entou och jag ska möta upp Michelle, snäckan min som kom upp till Stockholm igår. Vi ska på ett finest event på Cafét, efter det ska jag möta upp Frida, My, Alexis och hans vänner, Steffi och Paulina och deras vänner. Och köra all in på Nattklubb Entourage, dock nyktert. Har bara 2 veckor kvar på min nykterhet men jag funderar på att förlänga den. Satsar stort på träningen nu och ha en fin kropp när jag, mamma och Jimmie drar till Vietnam. Ska försöka gå ner 5 kg, men egentligen skiter jag i vågen det är måttbandet som är min bästa vän. Det är där jag vill se skillnad. Så 7 cm från låren, då har jag perfekta skinny legs som förr, sen vill jag bli av med 6 cm runt höfterna, 4 i rumpan, midja 6-7, armar 4 och tuttar helst 0 men det går ej så där kommer jag förlora några centimeter också. Men där har ni mitt mål iaf! :) Nu ska jag ta mig en kesella med hallon :)



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback