The truth is, I really do miss what we almost had.


Middagen ligger och vilar i magen, fy fan, det var ett tag sedan jag åt men jag känner mig fortfarande proppmätt. Jag ska hoppa in i duschen nu och göra en hårinpackning och aniktsmask, ska även fixa fötterna, köra lite fotbad och fixa naglarna. Lite tid för mig själv liksom, alltid nice. Vad hittar ni på en söndag som denna? Efter duchen ska jag tvinga Jimmie att kolla på filmen Yrrol som vi har fått låna av Sofia. Den ska tydligen vara sjukt rolig. Det är alltid nice at få sig ett gott skratt!


Haha hittade en gammal bild på datorn! Hahaha fick mig redan ett gott skratt

/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback