Yoghurt


Hellu babes. Har bara varit hemma idag. Eller ah jag kikade förbi hemma hos Tessan, där bjöds det på varm äppelpaj med vaniljsås. BIG LIKE! Så det vart inga bullar idag utan det fick bli äppelpaj istället. Imorgon har jag en bokad date med med Michelle. Eller rättare på fredag, då ska jag hänga med min "snäcka". Haha :) imorgon ska jag och Jimmie in till stan och luncha med Michelle och hennes vän sen blir det shopping. Efter det ska jag och snäckan fixa oss och dra till jobbet. Vi hörs imorgon mima fina läsare, nu ska jag käka lite vanilj yoghurt, åt aldrig någon middag idag så det är ju inte så konstigt att jag är hungrig. God natt!

 



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback