Sometimes, words are better off left unsaid because saying them would make things worse.


Hej mina fina läsare, eller ska jag skiva många super många läsare som bara blir fler och fler. Gud så kul. Fan vad glad jag blir. Ni får mer än gärna kommentera hur ni hamnat här på min blogg. Idag ar jag då frikat med fina Michelle, då varken hon eller jag höll koll på klockan så vart jag lite sen till June som skulle göra mina naglar idag. Ville göra om de då jag ville ha lite mindre vita toppar om nni fattar vad jag menar, ville liksom att naglarna skulle se mer naturliga ut. Michelle köpte gymkort idag på powerclub, undra om jag hhar en bra övertalningsförmåga. Bobby ska också skaffa sig ett kort där och när Jimmies kort gått ut ska han hoppa över till Power också. Beach 2012 here we come! Det bästa med detta är ju attt jag itne kommer att träna själv och min vän Bobby(och chef) är ju utbildad till personligtränare så han kommer sätta upp ett tränings och kost schema till mig och Michelle och sen även Jimmie. Han kommer helt enektl att köra skiten ur oss. Nu är jag i alla fall hemma och så ska jag ta mig en sallad är hungig som fan, har inte fått i mig någon middag idag. Här har ni bilder från dagen :)

BTW, KLICKA PÅ BILDEN PÅ MICHELLE FÖR ATT KOMMA TILL HENNES BLOGG!












/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback