3 liter vin, ett skadat öga och ett par hörlurar mindre.


Oj att ens tänka tillbaka till fredagens utgång ger mig massa ångest men jag har ju lovat er här på bloggen att jag ska ta mig tid och skriva om kvällen. Fan alltså jag var fortfarande full igår... hemskt! Aja tillbaka till berättandet om fredagen. Jag åkte hem till min älskade Sofison och hängde där med henne på hennes balle, lockade håret och bytte om, drog till Frida, sminkade till mig där och så väntade vi tjejer in Frida som var på g från jobbet. Frida kom hem och vi började föra innan vi skulle möta alla i Hötorget halv 11 för att dra till Nypan, vi drog dit, alla skulle få komma in fria men skulle ändå få stå i kö. Hmm, gillades ej av mig och mitt sällskap så vi drog till Ento. Anja + 13 tack. Vakten- Välkommna in. Skönt, där slapp vi kö, där slapp vi pröjsa. Drog in en flarra rose till mig själv och där började man bli tankad, hade druckit 3 glas vin hos Frida och 5 shottar polsk äcklig vodka. Den drog man i sig och sen vart det några drinkisar som snälla Bobby bjöd på. Hmmm, sen börjar det bli ganska suddigt måste jag säga. Ento stängde och vi drog oss mot Tc, där någonstans på vägen gick mitt headset sönder var jätte ledsen på grund av det så jag gick runt och tjurade för någon hade förstört de. Haha, köpte en chees och cola och så åkte vi på efterfest till Sollentuna typ Norrviken. Ni som känner mig vet att just nu måste jag ha varit råtankad, jag skulle aldrig åkt med till Solletuna annars. Hhahaha, aja. Där drack jag och Nadia upp en vin box och så shottade jag lite koskenkorva. Blöö fy fan. Jag är fortfarande bakis och så. Var vaken till 10, somnade till då gick upp 12 och höll på att dö av bakishet. Var den som somnade sist och den som gick upp först. Juste Nadias öga glömde jag berätta om, äsch orkar inte dra vad som hände från början till slut men hon vart snärtad i ögat av Marcus (han råkade) med en jävla vante hunden lekte med. Jag fattade inget för ens jag såg ögat dagen efter, Nadia var helt svullen och lila på ögonlocket och helt rödsprängd i ögat. Uppppsi. Så kvällens resultat vart typ 3 liter vin i kroppen, Nadia hade en blåtira och jag har inget headset, men jag har klickat hem ett nu så jag hoppas de kommer så fort som möjligt. Här får ni bilder från kvällen.






















































/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback