Bilder från igår


 

 

 

 

 

 









Som ni själva ser så träffade jag på Steffi(peter-08´s face var ivägen) haha, henns ur gulliga vän Timmy, bruttorna och grabbsen var där, träffade min polski broder från en annan moder Kowalski, träffade på Leo i Dj båset. Ah som ni kanske kan se på bilderna så vandrade min päls (kallad Stig) runt ganska mycket igår, bara jag tog av mig skiten hade någon den på sig, hahaha och så bjöd Bobby the man på en afterwork på Mc Donalds(hade inte ätit så mycket på hela dagen, vart bara middag hemma hos Bodis).Sist men inte minst delade jag taxi med Emelie och Ann hem. Hoppade i säng efter jag sminkat av mig och tagit ut linser(och tusen andra saker vi tjejer måste fixa innan vi sover) runt 6 tiden.God morgon på er. Ska strax fixa mig och åka in till stan för middag med mina fina syskon, pappa och låtsas mami! :) Där har ni min kväll utan några detaljer! :)

/Anja Dymkowska


Kommentarer
SANNA

Hej tjejen! :)

Vad händer hos dig?



Kram

2011-09-18 16:40:09
URL: http://sannaakarin.blogg.se/
ohelli.se

åh vad söt bror. Jättefin bild på er :)

2011-09-20 21:15:49
URL: http://ohelli.se

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback