Ett inlägg till mina fina läsare!



Nu måste jag sägas att jag börjar få åupp glöden att blogga! Nu börjar det bli kuligt igen :) Som vissa av er vet så skrev jag ett litet argt inlägg till er läsare att jag vill att ni kommenterar mer, frågar saker och skriver vad ni gärna vill läsa om. Det gör ju att det bli roligare för mig att blogga och roligare för er att läsa. Det bli bättre för oss alla. Och nu har ni äntligen kommit igång. Ska nog börja dra veckans läsare, ska lotta ut någon som kommenterar något fint och bra. Om jag exempelvis drar upp något disskutions ämne förväntar jag mig en bra kommentar. Då har man chansen att få sin blogg länkad! :) Låter det bra?

/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback