FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM?


Hej fina läsare, kom på en sak precis. Alla ni som har en iPhone och har lust att följa mig på Instagram får mer än gärna göra det. Mitt användarnamn är Justanja, det är bara att lägga till mig!
Och för er som har iPhones men har inte en blekaste vad Instagrem är rekommenderar jag att ladda ner den appen, man kan göra om sina biler väldigt fort och följa olika personer och kika på deras bilder. Finns privat personer, svenska bloggare och kändisar från hela världen.



/Anja Dymkowska


Kommentarer
Ida

sv: Hittade din blogg av en slump, minns inte exakt hur :)

2011-09-04 17:01:53
URL: http://idasivertsson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback